3 juni Minneapolis

4 juni 2015 - Minneapolis, Minnesota, Verenigde Staten

Om kwart over zes werden we door de Hotelshuttle bus bij het grootste warenhuis van Amerika gebracht, Mall of America.

Onder in de kelder werden we uit de bus gezet en voordat we het Mall hadden bereikt was ik de weg al kwijt. Direct bij binnenkomst bekruipt je het gevoel om broodkruimels te gaan strooien want de ophaalplek vind je na een paar uur nooit meer terug.

Gelukkig waren er plattegrondjes dus konden we onze tocht door het enorme warenhuis beginnen. Heel erg mooi en kunstzinnig opgezet, ruim maar vooral GROOT. Middenin de Mall bevind zich een compleet attractiepark met achtbanen, wildwaterbaan, reuzerad, draaimolens  LEGO hoek en bedenk het verder maar.

Nadeel is dat het hele pand “staalbouw” is en dat voel je aan de constant verende vloer.

Het doel was om iets te eten te vinden, we waren tenslotte al 20 uur onderweg.

We vonden een Foodcorner waar een tiental eettentjes verzameld zijn rond een middenplein met tafeltjes en stoeltjes, iedereen haalt wat ie lekker vind en schuift weer aan. Wij zijn met drie stellen, alle wegbrengers dus dat schept een band.

Om tien uur waren we terug in het hotel, in jullie tijd half vijf, lange dag, bijna 24 op de benen gestaan.

1. G.koitek:
    5 juni 2015
    vermoeiende start, maar wel leuk! Houd vol haha
    groetjes van Janny en Gunther
  2. Co van Schaik:
    10 juni 2015
    Hallo Hans en Cora, fantastisch dat jullie het zo naar je zin hebben, geniet er van en van elkaar. Ik wens jullie nog een fijne reis verder en kom gezond weer terug. Groet van Co