14 juni, Sedona

14 juni 2015 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag zondag, rustdag, een dagje gluren naar de buren.

En wat voor buren, caravans met drie assen of campers groter dan de spelersbus van Ajax.

Sommigen hebben All You Need Is Love caravan, een echte aluminium Airstream van 25 voet.

De prijs begint bij 75.000 dollar.

Hard rechtuit rijden met dit soort slaapverblijven lukt de gemiddelde Amerikaan wel maar zodra de zaak op de campingplek moet worden neergezet wordt het minder.

De overbuurman met drie assige caravan met achterin een terreinwagen heeft 20 keer moeten steken voordat hij goed stond.

Op de foto’s een paar aardige exemplaren.

Vanmorgen wat aan het huishouden gedaan, bedje verschoond, wasje gedraaid en alles via de droger voor 1,25 weer schoon in de kast en op het bed,we kunnen er weer even tegen.

Het was aangenaam weer en vanmiddag zijn we naar de vele kunstgaleries gelopen. Prachtige beelden en sculpturen staan hier te koop in de prijsklasse 100.000 tot 1,2 miljoen.

De prijs is geen probleem maar helaas zijn ze wat groot uitgevallen dus we hebben ze maar laten staan.

Daarna in de Ierse pub een biertje genomen, de eerste met 5% alcohol. Het beroemde Budweiser bier is slechts 3,2 %, de Heineken trouwens ook, Ieder vergelijking met Oehoe urine is juist, ik dacht dat de drooglegging al achter de rug was.

De wijn is inmiddels ook op dus morgen maar Liquorshop opzoeken onderweg naar Phoenix.

1. Thea & Theo:
    16 juni 2015
    Hans dat je dat biertje hebt genomen geloof ik wel, maar het huishouden doen, bedje verschoond en een wasje gedraaid, lijkt ons sterk. Het moet niet gekker worden. We zullen op Torre Del Sol hierop letten. Fijne vakantie Groetjes T&T