Welkom op mijn reisblog!

27 mei 2015

Beste familie vrienden,

Het avontuur gaat aanstaande woensdag beginnen, het wegbrengen van een gloednieuwe camper van Forest City naar Los Angeles.
We starten om half elf naar Minneapolis en komen daar om half een 's middags weer aan.
Daarna worden we naar een hotel gebracht vanwaar we de volgende ochtend naar de fabriek gebracht worden.
Wat voor camper het wordt weten we niet, wel dat het een vierpersoonscamper is en dat hij tussen de 7,50 en 10 meter is.
We gaan het zien, meer nieuws volgt vanuit Amerika.

1. Reislogger:
    27 mei 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Ria en Cees Koper:
    Hans en Cora,
    Een heel gezellige en spannende reis in de states heel veel plezier enwij kijken uit op jullie verslag dikke knuffel van ons.
  3. Kees en greet:
    30 mei 2015
    Heel veel plezier ,en kijk uit voor de beren.
    groetjes Kees en Greet
  4. Thea & Theo:
    Cora en Hans,
    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie.
    Geniet ervan en pas goed op elkaar.
    We verheugen ons nu al op jullie reisverslagen.
    Heel veel plezier en we Skypen met jullie.
    Groetjes
  5. John en Rina:
    31 mei 2015
    Zoals wij zeggen in Maassluis "behouden vaart" en een mooie reis
  6. Els en Machiel Jan:
    3 juni 2015
    Hi Cora en Hans,
    Ook nog even via dit fantastische digitale kanaal: de allerbeste wensen voor jullie komende trip. Wij kijken al uit naar de verhalen....
    groet,
    Els en Machiel Jan
  7. G.koitek:
    3 juni 2015
    Wij wensen jullie een fantastische reis toe en zijn erg benieuwd hoe alles gaat!
    Janny en Gunther